marți, 15 septembrie 2009

Petals and thorns underneath my feet.






Sleepwalking in a haze,
Stumbling like a child.
Dragons that I used to chase
Tease me from inside.
The future's uncertain,
Just like yesterday......
Memories of heaven
Can be taken away.


They say you learn from your mistakes ....
-It's a lie -
My redemption has been staged
Numerous times .
But the angels of passion
Still taunt me, in my sleep .
They keep throwing petals and thorns
Underneath my feet .


You know, time flies
And the rebels, one day
They all go quiet .



31 dec 08..... si uita-te la noi, acum. Esti singura dragoste la prima vedere pe care
mi-am recunoscut-o si mi-am... permis sa o materializez..
... Cum de m-ai simtit aseara?

Ti-am purtat inelul azi, inainte sa.........
I-am privit piatra rosie , ca si cum te-as fi cuprins cu privirea, intr-o incercare penibila de consolare. Era... mata. Poate de la intunericul din casa asta.
Vreau sa impletim funde negre si roz pe piroane. Piroane pe care sa-mi lepad fateta sociala. La dracu....Eu tin, tu dai?



Te iubesc,


Tarfa ta imperiala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spit it out.