duminică, 27 septembrie 2009

Clisma umana





„Faţa mea e una tristă, deschisă, arată de parcă am suferit multe pedepse şi nenorociri din partea Moirelor. Totuşi, pe ea nu se citeşte amărăciunea. Inocenţă, candoare, melancolie – da, dar nu amărăciune. O faţă care nu se plânge. O faţă pe care o uiţi uşor. Da, e ceva la faţa mea care inspiră încredere şi, fără să mă strădui măcar, reuşesc să smulg cele mai ferite secrete ale unor oameni complet străini. Sunt un recuperator de suflete, asta sunt, o clismă umană. Şterg deseurile emotionale din sistem."

"Recuperatorul de suflete" , Michael Guinzburg.

12 comentarii:

  1. trist.
    ma regasesc in asta dar imi dau seama ca tu te regasesti mult mai mult.
    trist.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o recuperatoare de suflete... wanna be. Mai ai pana ajungi.Daca vei ajunge.
    Gandeste-te intai la al tau suflet.Pari sa suferi mult mai mult decat lasi sa se vada sau sa se inteleaga. Chiar si acum.
    Pe mine m-au impresionat cateva detalii la cartea asta... unul dintre ele fiind ceva ce experimentez(la nivel de suflet): senzatia ca traiesc intr-o lume in care tatii le-o trag fiilor dintotdeauna... :)
    Lectura (si auditie) placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartea am citit-o acum 3 ani, initial o alesesem pt a o darui cuiva. Cuiva caruia i s-a parut fix o carte si atat. Apoi mi-am daruit-o mie.
    Am dat peste ea din greseala, adica am dat de citate copiate din carte, intr-un caiet dintr-a 10a. Si m-au ravasit.
    Am nevoie sa o recitesc, sunt intrigata de ce dracu ar trezi in mine in momentul asta .
    Multumesc pentru factorul auditiv. Imi lipsea.
    Sunt wanna be , desi nu vreau sa recuperez eu suflete, e o tentativa ieftina de ..psihologie inversa. Care nu da prilej reactiilor viabile salvarii vreunui suflet. Unui suflet, pardon.
    A propos.
    Daca nu las , tu ce vezi de fapt?

    RăspundețiȘtergere
  4. Totul si totodata nimic.
    Chiar si atunci cand nu spui nimic.
    Vorbim mai multe pe parcurs...
    PS:
    Love the beat;the guitar;the verse.
    "When you say nothing at all" and... there's a smile on your face...right now? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Nu dadusem click pe, ehn, tine. Si cautam melodia pe youtube. Dupa ce am dat play, am dat pe ehm, tine. same song obviously:) Coz I'm a creep, I'm a weirdooooo, what the hell am I doing here?
    ... Do I belong here? ;))

    Yes it is.

    RăspundețiȘtergere
  6. You belong to the world behind the screen.
    Just like me. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Each is possible. You are behind for me. I am behind for you. Bu also I am in fornt of and you also.

    RăspundețiȘtergere
  8. Lucrurile se pot schimba mereu. Sau capata valente .....nefiresti.

    Tuck me in.

    RăspundețiȘtergere

Spit it out.