duminică, 20 septembrie 2009

Fear and loathing in casa cu usi ferecate.


Ma mut. Imi iau catrafusele si o iau de la 0. Si maine la 9 trebuie sa fiu la job. Si peste o saptamana trebuie sa iau si rusa de la 0. Si perdelele mele stau pe cablu furat de la vecinii neatenti. Si perdeaua aia scumpa inca nu e gata.... tot pe alea de dus le am in geam.
Mi-am ars chimic mainile, am exagerat poate cu terapia mea .... obsessive compulsive cleaner.
O sa mananc numai cini minis si o sa lancezesc intre peretii aia vechi, care se opun oricarui semn de buna dispozitie de-l prezint. Ca-n El laberinto del Fauno. Numai ca eu nu sunt printesa Moana. Sau vreo printesa, de facto. Long live the Queen. The Queen is moving out. Si ceainicul ala e dejucarie, cred.
Macar e frig.
Macar sunt singura , in sfarsit.
Macar imi pot venera din nou bocancii aia grobian de superbi.
Macar am scari putrede, scartainde, de lemn, catre beci. and cobwebbs.
Macar am mainile arse.
Macar acum am timp pentru cartile alea fara sfarsit, n-or sa mai fie suspendate in timp din cauza ingratei.
Macar am perna de dantela imaculata, pe care o sa o murdaresc cu apa sarata.
Macar am un caniche si o javra, in care sa investesc ceva afecte.
Macar asa.

..........
Cum dracu oi face eu ceai, pana imi iau aragaz?
Imi lipsesc. Sunt acolo, m-am abandonat intre scrasniturile caramizii. Ca doar nu-mi ard mainile pentru oricine.

Si gata, de fapt asta trebuia sa fie ceva cu poze parasite, ca sa am cu ce plasa comentarii impertinente.


Si... de fapt, cam asta e.


Talpile mele or sa fie in continuare cadaveric de reci. Si nu mai vad de ce-as mai completa cu altceva. :)

Pana rezolv cu firele de net taiate de un anume Dorel.... nu stiu ce o sa fac. Poate imi fac timp pentru toate filmele geniale pe care nu le-am vazut cum trebuia. Si pentru black metal romanesc, e nevoie de continuitate. Am nevoie.



So long. Though it was short as your mind.

Un comentariu:

Spit it out.