sâmbătă, 24 aprilie 2010

Unde-ti sunt papucii?



....Ma intreaba de fiecare data cand imi aude talpile lipaind pe gresie, cand gatesc sau cand ma plimb frenetic prin casa. Dar mi-e atat de cald cu tine incat am cosmaruri doar de 3 ori pe saptamana... si dorm fara sosete.  


Iti ador entuziasmul cu care cauti ceva sa-mi impartasesti,entuziasmul cand te intreb ceva de care nu am habar si tu imi explici meticulos... Ce sa mai, entuziasmul.  Entuziasmul pe care l-ai avut cand m-ai trezit atat de implinit,pentru ca ai avut visul ALA, nestiind ca si eu aveam unul la fel de lucid ca si al tau in acelasi timp si mai placut decat o armata de Lenny. 
Pentru ca, ei bine, am vazut din gara ce groapa marianelor de afecte sunt in tine. Iar eu am cedat, am renuntat la toate scuturile de cacat si ma lichefiez odata cu tine, calda si curgatoare ca apa de la dusul ala minunat de inainte de somn.
  
Toata chimia aia... e ATAT de pregnanta! te-am imbratisat joi, dupa examen, si ti-am zis ca mirosi a bebelus. Daca stau bine si ma gandesc, bebelusii miros a tine. 
Nu nu, stai. e defapt un amestec de... lacramioare, freshly cut grass, magnolii, R.E.M. si bebelus. Imagineaza-ti astea intr-un blender cu lame de fulgi, care doar imprumuta esenta celor din el. 


Si da, e barlogul nostru.  Am avut atat de putine ocazii sa ma folosesc de sintagma "a mea " si celelalte variatii, dar si mai putine ocazii sa folosesc "al nostru". Pentru ca ma temeam  ca bula aia de sapun sa nu faca implozie din cauza procentajelor diferite ale daruirii.

Hihi, AL NOSTRU. 


Desi eu ma culc prima , singura ocazie pe care o am ca sa ma holbez la minunatul meu iubit este dimineata, caci m-am obisnuit matinala, mai ales de cand nu mai beau si tot ce mai e in mine e nicotina si salata.  Ma ridic usor, felinar ca o felina, incercand sa nu ma misc prea tare pentru ca, oh, daca ma misc putin, iti schimbi si tu pozitia, intotdeauna. Caut -ghici ce?- papucii, iau ibricul rosu, de varsta cu mine, si ma apuc de cafea. Scot laptele, zaharul brun, ma uit pe geam, torn cafeaua in cani si le pun pe langa tine, pentru ca mereu am fost curioasa daca treaba din reclamele Jacobs se intampla, iar Mythbusters nu au verificat-o, iar cafeaua mea e Amaroi. Stiu ca nu te trezeste , la dracu. Dar acolo le pun.
Apoi, caut tigarile, in speranta ca mai sunt doua, mi-o aprind pe a mea, ma asez in fund langa pat si il privesc. Ma abtin cu greu sa il ating, sa il , orice.
Of, sunt tare nerabdatoare sa gasim catelus! 


E asa de mult fum iar aceste flori de mucigai care nu cred in estetica uratului pentru ca, ei bine, uita-te la noi! ... aceste flori de mucigai se gasesc ca niste orbi prin fum, pentru ca te caut de atata timp.


 Si ....ai vazut ce intuitie am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spit it out.