sâmbătă, 27 martie 2010

'Done' list.

Și nu încetează să mă doară locul meu pe  'Done' list.
 Ce-am făcut? Am luat cuvintele de bune și m-am lăsat în mâinile lui. În starea în care eram, a fost cea mai nefericită decizie de-ale mele.
Ce-am făcut?
Asta.

http://movieonhiseyelids.tumblr.com/

Ce-a făcut?

I-a fost milă de o orfelină.

Mila e prea departe de compasiune în povestea aia. Întotdeauna ai avut grijă de tine. Așa cum ai recunoscut, promisiunile alea erau 'prostie.' Prostia celui care avea nevoie să le creadă și cruzimea celui care nu le simțea.

12 comentarii:

  1. Done list... fiecare cred ca este ascuns intr-un done list : anonim, uitat, amestecat cu alte profile... daca as strange toate listele de pe unde am fost parasit, cred ca abia atunci as spune ca am reusit sa ma vad intr-o oglinda...

    RăspundețiȘtergere
  2. Trist e că e la propriu o listă 'Done', o simplă listă cu femei pe care le-a avut.
    O simplă pizdă. Movieonhiseyelids.

    RăspundețiȘtergere
  3. esti cumva, din greseala, intamplator, in zodia pestilor?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, Scorpion. De ce intrebi? :) Ma faci un ascendent? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte, foarte atipic. scorpioanele se razbuna de obicei si se lasa cu scopit masculi, numa' pestii sufera in tacere :D

    cum e cu ascendentul ala?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu e tocmai in tacere, dar deh.
    Dude, toata sarada asta cu horoscopul e un mare cacat comercial. atata tot. Is generalitati ce revin fiecarei zodii in parte, generalitati de se aplica absolut oricarui om. Ca de-aia-s generalitati. Totul tine de experienta de viata, mediul social, educatia primita ,educatia asimilata si autodisciplina.

    Ascendent in sagetator.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. tu, ci stai blanda ca stiu ce spun. nu-i vorba de mizeriile alea de prin horrorscoape, I hate 'em. da' is cateva chestii, trasaturi si observatii care se duc ca un fir rosu prin toata paleta mea de cunostinte.

    am prieteni scorpioni care's toti, da' toti niste perversi sexuali de nebanuit, si niste cutre carora in loc de unghii le-au crescut cutite. la fel cum am prieteni in zodia gemeni care's toti, pe numarate, iesiti din comun si sariti oleaca de pe fix, not to mention ca's si curiosi ca niste matze si de obicei au solutii la chestii unde noi restu' de scarpinam in cap ca gibonii. cre' ca e de vina perioada anului in care te nasti ..

    then again, am I stalking you now or what? I'll move on to twitter :D

    RăspundețiȘtergere
  8. :))
    Pai, tuiter sa fie.

    Aceasta scorpie isi foloseste cutitele pe ea. Cat despre sex-related, nu zic nimic. ;))

    Heh, detinatorul listei aleia e geaman.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau să depun mărturie despre marele vrăjitor, numit Dr. Șeful Bogat, soțul meu, iar eu suntem căsătoriți de 5 ani acum nu avem un copil, iar medicul ne-a spus că nu pot naște, deoarece uterul meu a fost deteriorat din cauza Prescripția greșită a drogurilor, asta m-a îngrijorat și soțul meu nu a fost fericit, așa că a decis să se căsătorească cu o altă fată și să mă divorțeze, am fost atât de trist că mi-a spus prietenului meu despre asta, mi-a povestit despre o casă puternică de vrajă, pe care mi-a dat-o adresa sa de e-mail Ei bine, nu cred niciodată în asta, deși am decis doar să-l încerc și el mi-a spus că va dura 48 de ore pentru a-mi aduce soțul înapoi la mine și voi rămâne însărcinată, m-am îndoit de el în a 3-a zi, soțul meu a revenit la mine și plângea, a spus că nu mai vrea divorțul la 3 săptămâni după ce medicul a confirmat că sunt însărcinată, vă poate ajuta, de asemenea, să-l contactați la adresa de e-mail vai: wealthylovespell@gmail.com sau WhatsApp +2348105150446

    RăspundețiȘtergere

Spit it out.