duminică, 22 noiembrie 2009

Fragranțe fresh-cadaverico-copro-ureice.



Restless. Restless I say.
De ce draci îmi miroase părul a turtă dulce? Niciodată nu mi-a plăcut pîinea aia zaharisita. Și totuși miros a ea. Ei,și al 3lea Worst Case Scenario intra tot în categoria 'Nu mi-ar fi plăcut niciodată, dar totuși, ete că se intampla!' Mă bucur enorm ca nu e vorba de primul aici,totuși.
Azi scriu prost, mai prost decît scriu deja. Măcar am diacritice, pot să o ard si dexist , dacă tot nu-mi iese și nu-mi iese.Mna.Revenind:

Tuitter s-a dus pe-afară, după ce m-a mușcat în somn,al meu somn, îngherat și împroșcat casa cu
diverse fragranțe fresh-cadaverico-copro-ureice.

Ergo,I has no kitteh anymore. And my very own kitteh is getting ready for departure.

Mînca-ți-aș balaurii tăi, Doamne!

I have to grab a hold of it all, dis sic iend tuistid orld perspectiv is draining quite some life force out of me.

Înainte ca drumurile noastre să se despartă, m-am certat cu Tuitter. Am țipat la ea, apoi i-am zis că aș baga-o in duamna mă-sa, dacă aș știi care e.

N-am mai comunicat vo' 3 ore, apoi, inainte de a ma arunca in sîrma ghimpata &constrictoare a lui Morfeu - gen, nani taim - o iau in pat, o pun pe mine și mă uit în ochii ei pisicoș.
' Îmi pare rau că am țipat la tine, dar nu văd de ce draci știi tu șmecheria cu litiera din baie și totuși îmi plantezi diverse sub minunatul meu pat ,în paralel. Eu una regret că am spus așa ceva despre maică-ta. Știu ca așa ceva nu se face, eartă-mă, te rog.'

În tot acest timp, 40j de secunde, Felinaceea se uita in ochii mei, cu pupilele perfect
acolo. Părea sa ințeleagă, părea că empatizăm.
Părea.
Cît timp ii ceream eu scuze pisicii, FIX in clipa aia, ea se pișa pe plapuma cu care eram învelită, practic ce era între ea și abdomenul meu. Practic, a fost răspunsul felinar al felinei. Practic, s-a pișat pe mine.

!!!!??!!!??
Acum , rîd. Atunci, am rămas interzisă.Nu m-aș fi gandit vreodata că ii așa de perspicacă,jur. Goddamn Tuitter, man!

Unde ești tu , Țepeș -Duamne?


Zilele astea sunt on the road.
Vineri- Duminica : Tîrgoviste , DB.
Duminică- luni : Bucuresti, Bucuresti.
Luni- Jeoi : Costangeles, CT. Șeauormă and riding the Gravy Train. *insert Ling's cry from Kung Pao- Enter the fist* I refuse clicking 'exit' , but I still have to press pause and keeping it that way for about 2yrs. Față galbenă, care rîde.
Jeoi am balul la Rusă, vin Șuie, deci ghidușenii cu badii-șeoț de 'tekillah cu cocotele mele masculine, lipovene, buftești și neofit/țe. Deci Buhariest.



Între timp, mă alătur crocodilului ce statea pe Nil. E sănătos să-ți pui întrebari. Do not kill smurfs, though.





O zi bună. Mie.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spit it out.