joi, 18 noiembrie 2010

I just dont get it.

Mult prea des descopari niste lipsuri. Lipsa de timp, lipsa de profunzime, lipsa de trairi si de sentimente, lipsa de..mine. And i miss people i should not . Pun capul pe brate si ma balansez in..balansoar in timp ce scriu, la ora asta obscena vin de la serviciu pentru liniste. Ahhh, oamenii astia alergici la liniste, tematori de lipsa galagiei... grrr.

Maine vreau sa-mi fac o rochie, n-am mai facut ceva, orice, din iulie cred. I m just wasting myself. Si nu vreau sa-mi mai dau timp sa ma intreb ce e  cu mine, ce e  cu tine sau sa ma mai oftic ca trebuie sa mor.

Asa ca trag de timp sa termin tigara, ma uit pe poze ce trebuiau sterse -pentru ca e prea tarziu sa imi opresc sirul gandirii neomogene- si ma bag in pat langa blondul meu  cu ochi inchisi , sperand ca maine Satan nu il va mai roade pe Victor Hugo.



I'm in denial. Si neg ca imi displace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spit it out.