luni, 19 octombrie 2009

Kitteh required.


Ehm!

Caut pisic.

Vreau sa :
Pupe, sa toarca si sa zica "mau" , sa se dea cu litiera si sa pupe, din nou.
Vreau sa nu :
Ma urasca pt faptul ca intra intr-o familie monoparentala si ca mai vin tarziu acasa, nejustificat.


Ete:


N-am pretentii de culoare , rasa, altele. Dar... vreau fetita. Imi plac alea cat mai ciufulibile,gri ,portocalii sau negre. Imi plac doar, nu ma contrazic. Ah. Si rotunde.Cat mai rotunde. Kitty's got back! De-astea. ;))
Mau sa faca, sanatoasa sa fie.



In orice caz,
Mail me!


*Poate vine pisica cu tatic cu tot ;)) *

9 comentarii:

  1. Am eu una simpatica. O dau pe gratis daca o iei ACUM.Transportul e gratuit.

    http://www.depressionselftherapy.com/images/cats/crazy_cat_6.gif

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu eu unu care linge crema de vanilie...

    RăspundețiȘtergere
  3. awwww , what a great kitteh! Makes my giny tingle!
    Totusi, eu chiar vreau felina domestica.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. EHM! Daca stiam, iti lasam tie pisicuta mea... face mau dar si miau, toarce in nestire, linge in nestire si e dolofana! Si mare, dar nu te gandi ca e batrana. E doar mare! E tinerea...carnita proaspata! :)) :))
    Of! Macar stiam ca asa avem motiv pentru un eventual al doilea date. Desi nu l-am avut nici macar pe primul. Cine stie daca va fi date. Ehm!...
    Dar in mod sigur, pisicuta mea are tatic! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Nah. eu vreau pisic al meu si numai al meu! the apple of MY eye!
    ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. e pe bune??? am o prietena care a gasit unu' acum cateva zile si e alergica:))
    revin ptr amanunte daca vrei:)

    RăspundețiȘtergere
  7. am gasit unul ieri la un shelter, love at first sight! Si........ il dadusera. :| am vb cu tipa de acolo sa ma duc la ei sa le fac o vizita, nu ma mai indragostesc de pisoi pe internetzi!
    La dracu, ma oftic enorm pt pisoiul ala.
    Sigh.

    RăspundețiȘtergere
  8. uof :( pisoi se mai gasesc.. si il poti invata tu sa fie pupator, plinutz si torcator (de mieunat o sa ti se ia).
    daca vii tarziu acasa si sta singur toata ziua, mai bine iei 2, sa nu se plictiseasca (asa muklt)

    RăspundețiȘtergere

Spit it out.